camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

aktiv dag

Kategori: Träning

idag känner jag verkligen att jag har tränat! :) sprang 5km när jag kom hem från uppsala, sen drog jag till friskis o svettis med desiree. började med uppvärmning 10 min, sen körde jag axlar, rygg och armar. vi var där ca en timme, sen var det dags för rugby där vi köttade på bra ikväll!
tre pass på en dag alltså, nöjd tjej! :) till middag blev det en proteingshake, två knäckemackor med leverpastej och fil med flingor. sen fick jag nybakt mjuk pepparkaka av desiree till efterrätt. mums! :)) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: