camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

En helt vanlig onsdag

Kategori: Allmänt

Väska från Zara, åh ge mig! 399kr plus frakt känns dock inte så värt när man precis har bokat resa till LA och knappt har pengar till mat denna månad ^^ men snälla Zara, ha kvar den så köper jag den när jag får möjlighet :))
 
 
Har precis tagit en shake till lunch. nu blir det att duscha, sen lämna in ett paket på posten. ska skicka tillbaka en av jackorna som jag beställde från bubbelroom. den gjorde att jag hade kunnat smälta in bland ett gäng får och var inte alls så charmig :/ men men, då får jag tillbaka 300 välbehövda kr iaf :) efter posten ska jag ta mig till bussen för att åka till uppsala. ska se lawless på bio med tobbe o dennis. jag kommer ju träffa dom hos mamma i helgen, och jag har egentligen rugbyträning ikväll, men jag känner ändå att jag vill umgås lite med dom ikväll. the heart wants what it wants :) 
 
laters!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: