camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Gäsp!

Kategori:

Sitter på busshållsplatsen i uppsala o väntar på 774an som ska ta mig till enköping. Jag sov hos pappa o lillebror inatt. Mamma ska iväg med jobbet nu på morgonen så hon var där också.

Dom försökte att hjälpa mig med att plugga lite igår, eftersom båda mina föräldrar har kunnat det där. Dom var dock mer ringrostiga än vad jag hade väntat mig så bestämde mig för att försöka själv på jobbet istället. Jag fick iaf hjälp med några frågetecken o dom försökte faktiskt hjälpa, så jag är glad ändå :) dennis gjorde middagen, blandade korv o kyckling, wierd! Haha, ätbart åtminstone ;)

sen spelade vi plump alla fyra. Jag plumpade två gånger o vann, yay! Medan dennis plumpade alla gånger förutom typ två på slutet. Helt galet. Vet inte hur han lyckades :p

Jag träffade nada o hennes kompis fredrik på stan i usala igår o tog en fika. Var alldeles för länge sedan nu känner jag. Det var iaf jättemysigt :)

Hela helgen har varit jättebra! Den började med att jag pluggade hela fredagsnatten ^^ sen åkte jag med rugbylaget till sthlm på match. Det gick inte så bra, och dom förlorade. Men det var iaf jättetrevligt o jag lär mig mer hela tiden!

Efter matchen åkte jag hem till min lillebror, styvmamma o hennes sambo på odenplan. Jag o alex gick nästan direkt till gymmet. Hans gym heter sportslife o ligger på odenplan mot wasaparken. Älskar det gymmet! Flyttar jag till sthlm så ska det bli mitt permanenta gym, helt klart :) ne, jag fortsätter detta på jobbet sen. Ska försöka få in lite sömn på bussen :) nighty!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: