camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Glad tjej!! :D

Kategori: Plugg

när jag gjorde quizzen i måndags tog det mig 44 min att ta mig igenom den. fick 16 rätt av 24. jag provade en gång till efter att ha letat fram alla svar och fick sen alla 24 rätt på endast 7 min! det känns bra. är dock inte pga det som jag känner glädjerus. lämnade även in min första inlämningsuppgift i måndags. hade verkligen ingen aning om hur det skulle gå men hoppades på det bästa. det var 5 frågor där man kunde få upp till 5 poäng på alla, alltså 25 poäng totalt. jag såg resultatet nu och jag hade fått 25p, alltså fullt på alla. jag är grymt nöjd just nu och det jag gett mig massa mer boost, uppmuntran, energi, allt, för att ta mig igenom hela kursen :))) den har bara börjat, och jag har två kurser till den här terminen, men det ska nog gå bra :D 
 
folkhälsovetenskapen börjar snart och företagsekonomin i början av nov. jag har böckerna till folkhälsovetenskapen så känner mig någorlunda redo inför starten. 
 
anmälningen till vårens kurser öppnade igår. jag sökte lite fler datakurser plus lite annat som kan vara skoj, kurserna tar mig nog ingenstans egentligen. jag blir ju inte direkt någonting eller så, men det känns bra att göra något. och det är faktiskt rätt roligt :) 
 
 
   Denna tabell är min livräddare :)))
 
 Datatekninkskursen är på universitetet i Östersund så det är skönt att det är distans utan några sammankomster ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: