camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Lång natt

Kategori:

Det har varit ett konstigt dygn! Var fortfarande vaken när tjejerna drog till jobbet, så gick upp och gjorde pannkakor till frukost! Vissa blev bättre än andra :p efter att ha varit vaken ett dygn somnade jag äntligen runt 10 tiden. Vaknade 16:50 och gjorde mig själv en smoothie till "frukost". Inte så bra att vända på dygnet nu eftersom jag ska jobba dag på tor :/ får försöka somna ikväll så jag vänder tillbaka dygnet igen.

Desiree är ute och springer o jag kollar på shameless. Det är en riktigt vulgär och brutal serie. Den är faktiskt bra ((:

Ska ta o packa upp all tvätt nu o sen ta mig till ica maxi. Man blir riktigt lat av att ligga hemma så här

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: