camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Los Angeles - Here we come :D

Kategori: Allmänt

ikväll gick jag över till Björemo och så bokade vi resa till Los Angeles. vi åker 28e oktober och är där 14 nätter. hur underbart som helst! jag är överlycklig! det är bara 4 veckor tills vi åker :D det blir jag, jessica och björemo och vi har två veckor på oss att utforska kalifornien :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: