camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Nattshopping

Kategori: Allmänt

Kl är 5 på morgonen o här sitter jag. fortfarande vaken i sängen med datorn i knät. har fortfarande Bryan Adams på spotify. Jag fick för mig att shoppa lite. Vintern kommer ju nu, och det är ju lön om en vecka.. Det blev lite mer än jag hade tänkt mig så det här får bli sista shoppingen för i år!                
 
 
 
 
Hoppas på en snygg kombination av jackan och byxorna!                        Ett bälte runt midjan på den grå tröjan borde göra susen!           Det mesta är köpt på Bubbleroom. Skorna, väskan och klockan är från Zalando :)
 
 
 











Kommentarer


Kommentera inlägget här: