camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

planering

Kategori: Allmänt

japp! nu kan man säga att jag har 13 veckor i rad framåt i tiden färdigplanerade. jag borde få medalj, om inte för att vara planerare så för att vara uppbokad! det är inte så att jag känner att jag alltid måste ha någonting att göra. typ. eller jo kanske. blir knas över att inte ha någonting alls att göra. hjärnan snurrar konstant. min lillasyster säger att det kan vara ett svagt tecken på mild ADHD. tack söta du. det känns iaf nödvändigt att planera mina helger så att inget glöms bort!
 
jag jobbar en helg i månaden, försöker åka upp till gävleborg för att hälsa på mamma, syssorna och fia en gång i månaden, och så försöker jag åka ner till sthlm en helg i månaden för att träffa min lillebror alex och kanske lite andra släktingar. jag kan ju försöka få in något av det här på vardagar ibland men folk jobbar ju o har skola. sen har jag ju iaf bara en helg kvar. helst vill jag att det ska vara helgen som det är hitpass på friskis. grymt bra träning som jag inte vill missa :)) hit står för högintensiv träning. fetanajs! en helg skulle jag vilja åka och träffa kompisar också.
 
första helgen i oktober ska jag till sundsvall för att umgås med Ebba. det var alldeles för länge sen så det ser jag fram emot jätte mycket :) andra helgen i nov ska jag till lund för att hälsa på min barndomskompis dennis. ska försöka att träffa martin också, en annan kompis från ockelbo. sen även Marie från lumpen, och min kusin Filippa. alla är där och pluggar just nu. skönt att alla är på samma ställe iaf och inte utspridda i hela swe :p
 
 
 
 
 
 
      Det börjar bli mörkt tidigt nu. Eftersom cykelturen till ica maxi var enda gången jag var utanför dörren idag så tog jag en omväg hem. höll på att tappa bort vart jag var, men det löste sig :p
 
   Nästa lördag fyller mamma 49år. Jag har presentpåsen redo att ta till lingbo efter att jag slutar jobbet nästa fredag kväll :)) 
 
 Jag lyxade med glass o hallon ikväll. halsen känns faktiskt bättre nu (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: