camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Pluggish (:

Kategori: Plugg

Nu har jag lämnat in laborationen om maskinspråk som ska in idag. jag har gjort allt som man ska göra, men inte de två extrauppgifterna som fanns med. jag ska göra dom såklart, men eftersom dom inte var obligatoriska och antagligen inte kommer att påverka betyget något så kan jag vänta lite med dom. med andra ord så väntar jag tills jag får tag i min styvfar så att han kan hjälpa mig ^^ han har verkligen varit ett under och en klippa för mig med datatekniken. är förevigt tacksam :) 
 
del ett av fyra är avklarad, nu är det bara att gå vidare med nästa kapitel, lektioner, quizz och labb! känns bra :) 
 
folkhälsovetenskapen börjar på måndag, alltså om en vecka. jag har läst inledningarna och typ första kapitlet i de tre böckerna som vi har för kursen. än så länge verkar det roligt! det är bra saker att ha kännedom om så det känns bra! jag ska försöka förbereda mig ännu lite mer innan kursen startar. jag kommer inte ha lika mycket tid för den här kursen, eftersom den går på helfart (100%) i fyra veckor. medan datatekniken går på kvartsfart, alltså ända in i januari. 
 
vecka 44 är sista veckan för folkhälsovetenskapen, sen börjar företagsekonomi vecka 45, och även den är 100% takt. hoppas verkligen att jag hinner med allt samtidigt som jobb, träning och mitt sociala liv. kommer antagligen inte att bli så mycket fritid framöver. men det känns okej ändå, jag har ju valt det här själv. det är det här jag vill göra, och jag ser fram emot det :)   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: