camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

sjuuuuk :(

Kategori: Allmänt

nej, det var inte att jag är sjuk i huvudet som jag siktade på där! :S
 
jag tränade på friskis med ferlin igår. gick på hit-passet. sjukt bra och extremt jobbig träning! kopiöst roligt :) var dock lite förkyld innan, och det blev helt klart sämre. kan dock vara värt det för jag har en fin träningsvärt i låren idag :))) 
 
innan friskis så var jag på SM-final med rugbyn! dom förlorade mot Göteborg men spelade riktigt bra ändå! var riktigt kul och spännande att se! 
 
det var meningen att jag skulle plugga resten av dagen, men sara hörde av sig och frågade om jag ville träffa tjejerna från rugbyn på kvällen för att äta godis o bara umgås. klart jag ville det så då gick jag dit efter jag ätit min fina matlåda från frysen! har samlat på mig en del sådana så har inte behövt laga mat på ett tag nu :p ungefär samtidigt hörde rios av sig och undrade om jag ville hänga med på bio. klart som korvspad att jag ville det också! den började inte förrän efter 21 så jag gick direkt dit från anna där jag var med rugbytjejerna. det var verkligen jättemysigt att umgåslite med tjejerna! hoppas innerligt att det kommer blir av fler gånger. 
 
bion var helt okej! förutom jag o rios så var fredriksson och rios kompis alex med och såg resident evil 5. det hände massa saker hela tiden, utan vila och jag hoppade till rejält fler gånger än jag någonsin gjort under en film tror jag :p
jag kom iaf hem riktigt sent så blev inge pluggande! 
 
idag storstädade jag o desiree. vi gick över till ek för att låna en såg av honom och fick äntligen in diskmaskinen på plats in mot väggen! jag fick äntligen lite ordning i gaderoben och på rummet också. sen åkte jag till jobbet för att täcka några timmar åt pettersson medan han var på golftävling. var riktigt trevligt på jobbet idag faktiskt. inte för att det brukar vara otrevligt men dom där timmarna var roliga och gick himlans fort :) hade tänkt plugga på jobbet men det blev ju inte av heller såklart. eller ja, skrev ihop lite text på ca 10 min innan middagen. som jag såklart glömde där sen.var tvungen att ringa till jobbet så fick Engström maila över det till mig. var jättesnällt av honom verkligen! 
 
det är helt galet vad jag nyser nu. dom här dagarna jag har varit sjuk så nyser jag hela tiden. vet inte riktigt varför det är så. 
 
jag har iaf pluggat en del nu ikväll! har haft massa problem med datorn, installerat program o gjort systemåterställningar innan saker har velat funka, men har iaf kommit en bit på vägen nu. blir lika sent som varje natt. ska iaf ta mig upp riktigt tidigt o tvätta imorrn, så kan jag gå o lägga mig sen igen. tänkte sova ut för en gångs skull. men sen måste jag plugga klart innan rugbyträningen för inlämningsuppgiften ska in imorrn (helst) och quizzen ska vara gjord. kommer nog gå bra. hoppas hoppas! datateknik är riktigt komplicerat och man kan verkligen gräva sig ner i det, hur djupt som helst. är som en omöjlig labyrint, typ :p men roligt är det iaf! så jag tänker inte ge upp :)
 
 
nu ska jag försöka sova. nya tag imorrn! night :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: