camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Skola, plugg, blä, yay!

Kategori:

Jag har börjat plugga datateknik på distans! Jag borde ha börjat i måndags, men jag började igårkväll. Höll på ända till kl 02 ungefär. Sen pratade jag med wikström medan han gick hem från krogen o sen somnade jag runt 03. Nu är jag nere med rugbylaget, kittad och ska åka till sthlm på match! Lykke har flätat mitt hår och jag känner mig rätt taggad! Efter matchen ska jag till alex och sova där inatt. Saknar honom en massa så ser verkligen fram emot att få umgås lite :)

Imorrn kväll åker jag direkt från sthlm till gävle för att umgås med syrran. Vi ska se the expendables 2 på bio. Jag tror den är grymt bra! Jessica har inte sett ettan än dock så hoppas hon hinner göra det innan. Sen är jess ledig på mån så då blir det väl lite kvalitetstid. På tis ska hon plugga och det måste jag med om jag ska hinna lämna in uppgifterna i tid!

Ska försöka hinna med att träffa mamma, maiken och fia också innan jag åker tillbaka till enköping 03:40 på ons morgon. Åker direkt till jobbet o täcker ferlins avgång innan jag går o lägger mig på marieberg o inväntar mitt eget nattpass! Alltså var jag tvungen att packa o ta med mig prylar för en vecka. Kommer inte hem igen förrän jag slutar jobbet på fredag.

På lördag är det hit-pass på friskis igen. Var sjukt nöjd sist så längtar!! :))

Efter rugbyträningen i torsdags har jag smärta i hela kroppen. Det var första gången jag kände hur hårt det är. Jag är dock inte avskräckt utan det är fortfarande sjukt roligt! Jag kan knappt lyfta armarna utan att få ont o jag har blåmärken lite överallt, men det är fett värt!

Förra helgen köpte jag dobbskor och fotbollsstrumpor, o igår köpte jag tandskydd, så nu är det bara att köra!

Jag tänkte göra ärenden igår innan jag åker bort nu en vecka. Tanken var att göra ärenden på banken, umgdomsmottagningen o ica. Det visade sig att sparbanken inte är swedbank, ungdomsmottagningen stängde en kvart innan jag kom dit och att jag inte pallade åka till ica. Pensionssparande, bytande av p-stav och utgämtning av paket får vänta till nästa vecka!

Jag har klipp- o färgning på tor nästa vecka! Var tre månader sen så känner att det är dags :)

Nu ska vi åka till huvudstaden! Tagga tagga :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: