camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Uppsala

Kategori: Allmänt

igår åkte jag till Uppsala och sov hos Tobbe o Dennis. vi såg lawless på bio. sjukt mäktig film! både den och den franska filmen som jag såg med kollegerna dagen innan, en oväntad vänskap, var verklighetsbaserade. dom filmerna är alltid bäst! den här har jag svårt att sätta ord på. den var rå, hemsk, förfärlig och helt underbar på samma gång. jag höll handen halvt för ansiktet typ halva filmen, gjorde grimarser och första biten choklad som jag stoppade i munnen var jag tvungen att spotta ut igen. hade med mig vindruvor, naturella cashewnötter och mörk choklad att äta på bion, men fick bara i mig två bitar choklad under hela filmen. och då kämpade jag! :p den var bra, riktigt bra. men också hemsk. typ så :p sevärd, javisst! men var beredd på gråtfärdiga och häpnandsväckande scener. 
 
 
idag kom mitt kreditkort från swedbank. jag som sade till mig själv att jag aldrig någonsin skulle äga ett kreditkort. det var typ en månad sedan. folk ändras ^^ det ingick när jag skulle bli nyckelkund på banken så det var bara att tacka och ta emot. jag valde den minsta köpgränsen vilket var 10 000 riksdaler! hjälp! nu får jag akta mig för att förföriska shoppingsidor! :p 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: