camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Aussie

Kategori: Allmänt

Hej världen! Det var ett tag sedan jag skrev, o tänkte inte skriva så långt nu heller. Surfers paradise är riktigt härligt o jag har träffat en massa underbara människor. På måndag ska jag hem, så har bara två ynka nätter kvar i detta paradis. Min sista helg spenderar jag med min kära nya vän kristin. En svensk tjej som jag lärde känna genom emelie :) emelie har jobbat o varit hemma i huset mycket, så jag har intr träffat o umgåtts med henne lika mycket som jag hade trott o hoppats på. Men vi har setts o haft jättekul, och så har jag ju fått massa nya vänner så har aldrig varit ensam eller haft tråkigt. Sara o danny var ju här på guldkusten också, så har umgåtts med dom en del också :)

Idag har jag o kristin solat o shoppat lite, tagit en kaffe, ätit lunch o ligger nu i hennes säng o äter vindruvor. Mums :) min nya favorit är bananbröd! Eller bröd med äpple o kanel! Farligt :) saknar min familj men har det bra här med! Har lite mixade känslor över hemgången o blandade tankar över framtiden :)

Skriver mer när jag kommer hem till sverige o får massa mer dödtid ;)

Laters ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: