camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

friskis och svettis

Kategori: Träning

I lördags följde jag med min syster till friskis och svettis i gävle. hon skulle på spinning men det var fullt så jag gick till gymmet så länge. jag var fortfarande lite dålig i halsen så tog det rätt lugnt. jag stod på crosstrainern i 15 min, körde några övningar för armar, rygg och axlar, sedan crosstrainern 10 min till. den bästa träningen är ju den som blir av, och det blev iaf av. har galen träningsvärk i mina triceps så var rätt bra iaf (: 
 
ikväll var jag till friskis i enköping. är bättre i halsen men fortfarande lite förkyld så tog det halvlugnt nu med. stod på crosstrainern i 20 min, löpbandet i 13 min, gjorde några benövningar och avslutade med cykeln 10 min. alltid nåt :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: