camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Ledig och rastlös

Kategori: Allmänt

idag har jag varit ledig, så jag har fixat med lite saker hemma. till exempel gick jag igenom badrummet och alla mina necessärer. tydligen har jag blivit för produkter av någon okänd anledning och har schampon, balsam, oljor, vitaminer, intensivbalsam och hårinpackningar. hoppas på att få långt och tjockt hår antar jag. tills det blir som det alltid blir, att jag tröttnar när det blivit rätt långt och klipper av det. just typiskt :p provade den där oljan för första gången nu ikväll och mitt hår är en katastrof. tovigt och torrt till tusen. höumms, kanske gjorde fel? :/ får se hur det är imorrn när det har torkat.
         
 
jag har även en massa produkter för mitt ansikte. får hoppas att någon av dem kan fräscha upp nyllet :)                 
          
         
 
det blev fint och ordning i hyllorna till slut iaf!                                                                                        
       
         
 
Jag tvättade idag och upptäckte att vi har fått nya tvättmaskiner och tumlare, klockers! :)))                         
                                                                                                                                                  
         
 
jag passade på at måla naglarna nu när jag är ledig några dagar och faktiskt får ha nagellack på mig!                   
 
         
 
Jag hade även massa tid att städa rummet! 
         
 
Och till att packa lite mer. ska köra kartongerna till syrran på fredag. de ska få stå i hennes förråd i gävle tills jag skaffat mig något nytt boende. spännande att se när och vart det blir ;p
 
medan jag väntade på tvätten tog jag en promenad ner till torget. körde på runkeeper och fick fram att jag var borta i 55min och kom 4,5km. jag stannade inne på apoteket och ica, därför det gick lite sakta :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: