camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Avfärdsdag

Kategori: Allmänt

Idag är en bra dag! Igår kväll var jag på bio i uppsala med familjen. Vi såg berättelsen om pi, en helt okej film :) sen sov vi hos pappa och lillebror på botvids. Dit mamma kommer flytta in första mars, och jag själv första maj eller första juni. Det kommer bli trångt i den här lilla trean med oss fyra, plus en hund och en katt :)

Imorse väckte mamma mig runt kl 08, så gick jag ut med hunden. Sedan gick jag till affären och köpte sylt, grädde och mjölk o gjorde pannkaksfrukost, mums! :)

Sen gick jag, mamma och pappa till friskis. Vi tränade kondition och armar. Hoppas på lite mer tränigsvärk imorrn :)) var på friskis i enköping med nattis o björemo igår också så var tredje träningsdagen i rad idag. Känns skönt :)

Åt pannkakor med keso till lunch när vi kom tillbaka hem, tog en smoothie till efterrätt och nu är det hockey :)

Jag drack kaffe till frukosten, hela koppen. Har aldrig klarat mer än en klunk innan. Men det var bara äckligt de två första klunkarna, sen blev det godare hela tiden :) det var en cappuccino från pappas lyxkaffemaskin :))

Snart bär det av till australien! Planet går 17:05. Awesome!

Jag träffade nada en sväng innan bion igår och bytte julklappar. Jag fick ett läppglans, fina örhängen o en jättefin ring, tack en massa darling <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: