camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Besvikelse

Kategori: Allmänt

Det var inga pannkakor på lunchen idag, ingen soppa heller. Sjuukt besviken :( men var gott ändå, ät mig övermätt såklart, inte bra.

Har nyss kollat på ett avsnitt av en serie som heter girls med wikström o stenvall. Den var sjukt knasig :p

Nu kollat jag på hockeyn med adolfsson och pettersson. Sverige leder med 2-1 mot ryssland i andra perioden. Hoppas på seger :)

Om 50min är det middag, o jag är fortfarande mätt från lunchen. Men passar på att njuta av riktig o lagad mat innan jag ska bo på hostel o säkert kommer att leva på glass o skräpmat varje dag ^^

Jag hade hårinpackning i mitt hår igår, och fortsätter dricka b-vitamin varje morgon. Håret känns bättre, börjar bli tjockare och friskare. Älskar resultat, det är bästa motivationen att fortsätta :)

Vi sköt lite pistol tidigare idag. Precisionsskytte från 25 meter. Gick helt ok och är alltid roligt! ((:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: