camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Lök

Kategori: Allmänt

Sitter i lökrummet på jobbet och dricker te. Bästaste käraste te :)

Ikväll har jag ingen jour så får åka hem till min kära sambo, sova i min egen säng och gå igenom packningen inför lördagen. Imorgon är det mer jobb, ska kolla om nattis vill dra till friskis o gymma o basta efter :)

På fredag efter jobbet åker jag till uppsala med min stora resväska. Ska på bio med familjen och se berättelsen om pi. Hoppas den är bra. Sen på lördag åker jag!

Jag har läst ut boken, fifty shades of grey. Den var helt läsbar ändå, jag ska ta med mig tvåan till jobbet o börja läsa den imorrn. Eller ikväll kanske :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: