camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Snö och mörker

Kategori: Allmänt

Idag är det pannkakor och soppa till lunch, i vanlig ordning varje torsdag :) mumsigt värre!

Det snöar en massa ute. Äntligen :) var rädd att det höll på att bli vår redan. Jag har varken hunnit med att åka skridskor, bräda eller skidor än.

Jag har börjar läsa fifty shades darker idag. Är en direkt fortsättning på första boken och är fortfarande helt ok.

Igår hade vi mys hemma, jag o desi. Vi gjorde pizza med rester från nyår, den blev jättegod. Vi kollade på en film som mr snygglo hade rekommenderat, 'end of watch'. Den var helt ok, lite annorlunda och sorglig på slutet. Det var många man kände igen i filmen, t ex ugly betty tjejen, hon från magic mike, pitch perfect tjejen och såklart jake gyllenhaal :))

Ikväll efter jobbet ska jag till friskis med nattis. Längtar efter bastun ((: sen imorrn går jag av månadens arbetspass! Har tvättid kl 13, sen ska jag till friskis med ulrika o sen till uppsala för att träffa nada o gå på bio med familjen. O vips så är det lördag och avfärdsdag :D

Solsträndervärmepartyvännerawesomeness.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: