camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Impossible

Kategori: Allmänt

Ligger halvdöd hemma i soffan och bara gör ingenting. Inte ens tvn, datorn eller musik är på. Igår gick jag av jobbet så då gick vi ut i uppsala och sov hos mig. Måste städa nu men orkar inte. Överväger att gå till gymmet också men orkar egentligen inte det heller. Hmm, ligger kvar ett tag till :p

Ska ta mig till gävle så fort jag orkar. Har köpt grejer till mamma o dennis som jag ska lämna till dom i lingbo sen också. Vill inte vara bakis! Blää. Hade jätteskoj igår dock. Cyklade en massa när vi skulle köpa fyllekäk och övade på att cykla o svänga utan händer. Ramlade en gång bara ^^ jag blev arg på han som jobbade på donken för att all mat var så vidrig och sa att jag inte ville dö i förtid. Det slutade med att jag kom därifrån med en bit hamburgekött med sallad på. Torrt och äckligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: