camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

I will wait, I will wait for you..

Kategori: Allmänt

Sitter på tåget på väg till sthlm för att gå på Louise student! Skulle egentligen inte sluta förrän 19:30 men med mycket förståelse och hjälp av filip så fick jag gå redan 17:30! Underbart!!

Jag vet inte riktigt hur jag ser ut i ansiktet eftersom jag sminkade mig med hjälp av kameran på mobilen, som dessutom är suddig pga alla sprickor i displayen :/ jaja, duger säkert i krig.

Solen skiner, det är varmt o jag är på toppenbra humör! Vill bara komma fram. Segt att vänta på tåget.

Jag har fortfarande lite träningsvärk i benen, plus armar och bröst från igår. Lovely :))

Igår var jag ledig o det var en riktigt toppenbra dag verkligen! När jag vaknade så slängde jag i en maskin tvätt innan jag tog mig till gymmet, stod på crosstrainern i 35min o sedan en del styrkeövningar. Sen tog jag bilen till sthlm o mötte upp wittan, hellis o dunder i skanstull för en fika! Var jättetrevligt :)

Sen på kvällen mötte jag min kusin filippa och tog först en fika och sedan god thaimiddag på odenplan. Sen hade klockan blivit 21 så då tog jag mig till regementet och sov :)

Imorrn efter jobbet ska jag träffa hannah en sväng på en sen frukost. Sen får vi se vad som händer ((:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: