camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Im right over here, why can't you see me?

Kategori: Allmänt

Jag har gjort något jag sa att jag aldrig någonsin skulle göra. Har alltid varit anti, men ja, har man tråkigt på nattjobbet så har man. Var faktiskt inte så farligt som jag hade väntat mig. Skaffade iaf badoo för att fördriva tiden när jag jobbar natt. Än så länge funkar det nästan för bra :p skulle inte kunna tänka mig att skriva till någon själv, och blir riktigt obekväm när någon vill ses, men har svarat än del och hittat några intressanta personer att skriva med :)
Orkar inte svara alla hela tiden dock, har 18 meddelanden i inboxen nu som jag spar att läsa till ikväll när jag får tråkigt på jobbet ^^

Förra onsdagen var jag på familjeenheten i sthlm på möte med släkt och handläggare för min lillebror alex. Gick ju sådär. Hade velat ha bättre svar på hur vi ska hantera honom. Framtiden där är fortfarande stark oklar.

Hela juni har flytit på fort och det känns som jag missat hela försommaren med allt nattjobb. Har iaf varit på syrrans födelsedagsfika i nynäs, och på hennes son caspers namngivning. Har hjälp agneta o lamin att flytta från odenplan till sveavägen, umgåtts med louise och träffat hannah. Jag har även festat en del, umgåtts med filippa och träffat emelie. Har ändå hunnit med en del denna månad :)

Båda mina småbröder har sommarjobb i år för första gången. Rensar ogräs, dammsuger och tvättar väggar ^^

Kul att jag sitter på gymet o bloggar, sjukt effektivt. Börjar jobba om 2 tim så måste träna lite nu ;p

Xo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: