camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Wake me up when it's all over

Kategori: Allmänt

Då sitter jag här på träningscykeln igen. Tog precis en 5km promenad i ett försök att få lite sol innan sista natten i vakten på en vecka :)) that's right, snart ledig äntligen!

Imorrn kväll åker jag upp till gävle, för ska träffa sara som kommit hem från australien! Första gången hon är hemma sedan hon flyttade dit för lver två år sedan. Har varit där och hälsat på två gånger, men ska bli jättekul att träffa henne här hemma :)

På onsdag förmiddag har jag bokat in massage och ansiktsrengöring på uppsala spa, och på kvällen blir det att se man of steel på bio med familjen :))

På torsdag plockar jag upp grabbarna och så far vi till bråvallafestivalen i norrköping :D sjukt taggad!

I onsdags hade vi fest på mässen på jobbet, jag tog med mig louise o hade riktigt kul!

Igår när alla låg hemma bakis kändes det bra att jobba ändå ^^ jag tränade, spelade första världen (akten) på diablo, pluggade naturkunskap, kollade film och umgicks med kollegorna. Helt ok jobb ändå :)

Min dator är äntligen tillbaka från reparation, känns mäkta bra!

https://cdn2.cdnme.se/2291157/7-3/pic_51c70f3bddf2b343d39daec3.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: