camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

You are mine, and I am yours

Kategori: Allmänt

Jag sitter på cykeln på gymet på jobbet och försöker komma på vad som hänt sedan jag skrev sist.

Efter nästan tre veckors vila från löpningen sprang jag idag. Detvartungt! Eftersom dessa tre veckor har varit utbytta från löpning till alkohol, godis och rökning så kan man väl inte vänta sig så mycket annat. Tanken får mig nästan att börja gråta. Vill aldrig ha en sådan period igen..

Usch vad obekväm sadeln känns idag :(

Just nu jobbar jag natt och ska fortsätta till nästa måndag. Är bara ledig natten mellan ons o tors. På onsdag ska jag åka till sthlm och gå på möte på familjeenheten hos socialstyrelsen för att diskutera min lillebrors framtid. Hoppas verkligen att allt det där räter upp sig snart. Han hade iaf sin första dag på sommarjobbet idag, och har bal med skolan ikväll. Hoppashoppashoppas han sköter jobbet i sommar.

Sen på söndag har jag ingen jour så då ska jag ta mig bort till syrran i nynäshamn för att gå på hennes lilla underbara caspers namngivning :)

Jag var där i lördags också och firade syrrans 25års dag. Sen följde jag med styvbrorsan jonte och mötte hans polare i en park på söder. Det var två rätt speciella människor med vilket gjorde kvällen special ^^ en var transa och en åt massa konstiga piller som hon hade med sig. Efter parken drog vi till medis o satte oss på en pub där. Runt 12 tiden åkte jag till jobbet. Helt ok kväll :)

I fredags hade vi troppdag på jobbet. Då hade vi civila kläder och åkte hem till pettsson i heby och grillade. Sen åkte vi till en badplats o badade för första gången i år. Det var kallt! ;p sen åkte vi till sala och spelade minigolf. Jag vann :)))

Sen åkte jag till sthlm och mötte upp filippa. Vi gick till kungsholmen och åt middag på flip in burgers. Sjuuukt goda hamburgare, pommes och shakes på ben&jerrys glass! Efter det var vi helt slut och gick hem till henne, kollade på vänner och gick och lade oss runt 11 :)

I måndags träffade jag hannah på fika efter jobbet, sen käraste emelie på lunch! Äntligen är hon hemma i swe :) när desi kommer hem i sommar ska vi gå ut i sthlm :)

I tisdags träffade jag filippa, fikade och åt middag. I onsdags jobbade jag och var sen på louise studentfirande. I torsdags jobbade jag. That's it :)

Har ätit jättedåligt och knappt tränat alls. Får bli skärpning med det!

Har fortfarande inte köpt biljett till bråvalla. Det är ändå 2000kr och det vore kul att träffa fia o alla. Får se

https://cdn1.cdnme.se/2291157/7-3/pic_51b5fcaeddf2b32512f03393.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/2291157/7-3/pic_51b5fcd2e087c30b1526c385.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2291157/7-3/pic_51b5fcd6e087c30aa4bf6bbf.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: