camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Portugal

Kategori: Allmänt

Har varit i portugal med familjen i en vecka för att fira mammas 50 års dag. Från lördagen då vi kom var det mulet o regn ända fram till torsdagen då det äntligen blev fint väder som höll i sig ända fram till hemresan idag :) vi lyckades bränna oss allihopa, även jag som ändå smörjde mig med 15 :( har lyckats få lite färg och en del fräknar iaf :) de dagarna med dåligt väder shoppade vi en hel del. Mina konton grät blod innan de blev torra som sand. Jag trodde det skulle vara mycket kallare hemma, men det var riktigt behaglig temperatur ikväll när vi kom ut från arlanda, fantastiskt bra! Känns skönt att vara hemma igen ändå, komma ur alla godsaker och tillbaka till en bra kost och massa härlig träning. Portugal var full av massa hemska backar så joggade bara en dag i 20min. Alltid bättre än inget. Det blev en hel del kortspelande, yatzy och ticket to ride. Asnice :) läste två böcker också och har fått vila upp mig en massa. Nu är jag redo för nya tag med jobb, plugg och träning! Älskar hösten :) 

4e november är det dags för turkiet med louise <3 och sedan 22a dec blir det filippinerna i över två veckor med desi! Helt underbart :) 

Desi har beställt en nu telefon till mig på en sida där hon hade rabatt, så snart blir jag äntligen av med denna sönderslagna iphone och får nya samsung :) plånboken är ledsen, kroppen lite besviken, men humöret är på topp! Måste väl ändå vara det som räknas, de andra kan ta ikapp :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: