camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

seriefrossa

Kategori: Allmänt

första dagen efter semestern har gått bra! hade kunnat få lite mer gjort men är ju trots allt söndag, så kan skjuta upp lite ärenden till en veckodag. nästan alla serier har börjat nu igen så har massa att titta på! matväg så har detoxen gått rätt bra idag. jag höll det inom en 8 timmars period (11:00-18:30) och fick i mig, nyponsoppa, massa te, kalkon, keso, morot, lök, vitkål, skyr och musli. tränade ett skivstångspass med mamma på friskis också, blev helt slut. känns att jag inte tränade under semestern, fast det bara gått en vecka :( 
 
nu ska jag lyckas vända om dygnet till natt på något vis. får väl sova några timmar nu snart och sedan vara vaken tills det är dags att sätta sig på bussen till enköping. handlade mat nu ikväll så att jag ska klara mig på jobbet till på fredag. blev bär, kvarg, keso, kalkon, blåbärssoppa, morötter och blåbär/hallonkräm :) 
 
jag har ia packat upp min resväska idag och tvättat allt. skönt att få det gjort på en gång, annars kan det bli stående länge ;p lade tillbaka solkrämer och bikinis eftersom det snart skall ut och resas igen, till turkiet nästa gång! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: