camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

frulle.

Kategori: Allmänt

idag har jag lite bråttom till gymmet. ska haka på hannah dit och hon ska gå om ca 30min. man kan tycka att det är gott om tid, men min procedur på morgonen tar ett tag.

jag börjar med att dricka 2 stora glas vatten med en pressad citron i. har alltså en citron som jag delat på två glas. det tar sin lilla tid att få i sig allt det faktiskt. sen ska jag dricka ett detox te. sedan ska jag äta min frukost 30min efter teet. eftersom jag inte börjat dricka mitt te än så får frullen bli lite tidigare än så.

frukosten blir en enkel gröt dränkt i kanel. 1dl av icas fiberrika havregryn, inget salt. detta är ca 120kcal. får bli något mer sen efter träningen, men nu får jag iaf i mig fibrer och magnesium :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: