camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

perfekt dag

Kategori: Allmänt

är sjukt nöjd över dagen. önskar jag alltid gjort såhär och hoppas att jag kommer fortsätta på liknande spår. jag började som vanligt dagen med citronvatten och detox te. sen åt jag gröt till frukost innan jag gick hem till hannah. vi tog en promemad till ica, sen cyklade jag 45min på gymmet.

jag åt en lunch som bestod av grönsaker, fullkornspasta och keso. sen tog jag en promenad till friskis och tränade axlarna med nattis. när jag kom hem åt jag kvarg med björnbär, blåbär och tranbär kl 19 och det blev min sista måltid idag. efter båda träningarna tog jag proteinshakes.

jag har alltså ätit ca 950kcal idag och fått i mig massa nyttigheter. jag har även fått in dagens 10000 steg, plus några tusen extra :) tänkte inte ens på att jag ätit helt vegetariskt idag, bra där (((:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: