camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

skit också

Kategori: Allmänt

så himla typiskt. har varit jättepigg o glad med ett bra humör, positiv inställning och mått mitt bästaste. men inte nu. några timmar på jobbet är tydligen allt som krävs för att dra mig tillbaka ner i skiten. människor och beteenden här får mig att tappa ork. att bara sitta hela dagen får mig att bli slö. jag vill inte träna, jag vill inte göra någonting alls, förutom att sitta ner o äta en massa skit. tusan också. det är bara fredag. hela helgen kvar. hur ska detta gå.. att jag har ont i halsen och faktiskt inte borde träna ikväll efter jobbet gör inte saken enklare. det är nu min karaktär testas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: