camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

sou

Kategori: Allmänt

nu är jag klar med alla tester o grejer i sthlm inför sou. man får bara söka 2 utbildningar, vilket gör det svårt att komma in på någon. på det som jag har sökt i 1a hand är vi 5 sökande, och dom tar endast in 1 person. så just nu är det bara att vänta och se ifall man blir kallad på intervju, och sen se om man får platsen efter det. testerna gick helt ok, men det gjorde ju säkert de andra fyras också liksom. får se hur det går, har inga höga förhoppningar iaf så blir jag inte förvånad o besviken sen.

jag fick en 6a på cykeln, 3a på isokajen, 7a på datatestet och 6a hos psykologen. helt ok. cykeln var värre än jag trodde. blev trögare varje sekund o till slut gick det bara inte att trampa runt i det givna tempot längre.

nu är jag äntligen hemma igen efter en hel helg på jobbet och 2 dagar i sthlm. ska sova o ta tag i sådant som behövs göras imorrn.

körde ben på jobbet ikväll. tänkte strunta i det först o köpa chips istället. herre så skönt att det inte blev så! blev massa chips igår kväll hemma hos brorsan, och har blivit massa bröd o pasta under hela helgen så har nog gått upp allt igen som jag hade gått ner. bara att börja om från början.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: