camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

träning

Kategori: Allmänt

idag har jag börjat mina 2 gratis träningsveckor på magget. har kört lite crosstrainer, planka, armhävningar och så nu sitter jag o trampar på cykeln. blir massa cykel nu inför testerna nästa måndag. när det är över ska jag börja med löpning igen. har blivit perfa väder att springa ute nu :)

jag hade en 20% på ett klädesplagg här på magget, så köpte ett better bodies linne. fast jag inte har pengar. ska iaf skicka tillbaka better bodies byxorna jag beställde så får tillbaka en del där.

igår kom nattis, nygren, martin o björemo hem till mig så spelade vi ett brädspel som heter riket. tog oss ca 5 timmar att spela :p det var riktigt trevligt faktiskt, drack kaffe o te istället för alkohol :)

jag tränade ben på friskis igår, och tyckte att jag gjorde ett riktigt bra pass. förväntade mig rikligt med träningsvärk idag. men känner såklart ingenting någonstans. vet inte om jag är glad eller ledsen. något besviken iaf. har dom vant sig så jag inte får lika mycket träningsvärk längre, eller skulle jag gett mer? sjukt oklart.

börjar känna lite smått i halsen. är livrädd att bli sjuk, nu när jag kommit igång så bra med träningen. har inte ens gått 3 veckor sedan jag blev frisk från sist jag var sjuk. inge kul. får tömma spargrisen o köpa några strepsils.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: