camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Dag 10 - Fredag

Kategori: Mat

Igår gick över alla förväntningar. var galet sugen på godsaker. gick in på ica för att köpa nåt onyttigt, men allt kändes för onyttigt för att köpa och dessutom äta. 
 
jag åt frukost 06.25, havregrynsgröt med kanel, linfrön och en kopp grönt te. kl 08 drack jag en celsius och kl 10.10 en kaffe med mellanmjölk. 
 
till lunch kl 11.05 åt jag fisk med keso, morot, gurka, salladsblad och tomat. efterrätten fick hilmer äta upp :)
 
13.10 åt jag en apelsin. 14.20 tog jag en kaffe med mjölk och 16.35 åt jag kebabkött med stark sås, salladsblad, morot, tomat, rödlök och gurka till middag. 19.45 åt jag melon och drack lite loka, och runt 21:20 drack jag en celsius. 
 
helt ok fredag!
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: