camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Dag 4 - lördag

Kategori: Mat

I lördags vaknade jag av mig själv 07:55.

Jag gjorde en omelett på två ägg och en champinjon till frukost och drack en kopp grönt te till kl 08:55.


11:05 tog jag en stor blueberrie slimmer med acai på naked juicebar i gävle.


Kl 12:10 drack jag en kaffe med mjölk

13:40 åt jag 5 små bitar melon



14:20 åt jag en skål chili som var gjord på paprika, zuccini, lök, köttfärs, morot, kikärtor och bönor.


17:25 åt jag grillad kyckling med sallad och hemgjord currysås.



Sen under kvällen gick det inte lika bra då jag åt hallon, kiwi, vindruvor och melon. Och drack ett glas rött vin, två sockerfria redbull, lite kir, lite öl, lite bål och två redbull vodka. Rökte även en cigg. Så bra gick det att vara hälsosam på syrrans fest och utgången i lördags. Tröstar mig med att jag inte drack alltför mycket alkohol och inte var värst bakis idag. Känner mig ändå riktigt dålig och ska verkligen försöka skärpa mig. Det var ju faktiskt bara dag 4. Pinsamt.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: