camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Dag 8 - Onsdag

Kategori: Mat

i morse åt jag frukost 06.50, fil med samma egna musli som igår. blev mätt och lämnade en del av filen. 08.15 drack jag en celsius och 11.10 åt jag en kycklingklubba med champinjoner, gurka, tomat, morot o sallad till lunch. 16:40 åt jag några kräftstjärtar. behövde få i mig protein efter träningen. 17.05 åt jag lite melon och ett päron. efter löprundan kl 20:10 fick jag i mig en smoothie med jordgubbar, en banan, en apelsin, fiberhavregryn, kokosflingor, linfrön och acaipulver. en helt okej dag. men kände att jag åt för dåligt innan löpningen. skulle fått i mig en riktig middag istället för frukt och några kräftstjärtar                                                                                  
 
 
 
<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: