camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Dag 9 - Torsdag

Kategori: Mat

Idag har det gått bra! jag åt havregrynsgröt med linfrön och kanel till frukost kl 10:15, sedan en kopp grönt te 10:30. lunch åt jag på ett fik med min vän nattis kl 13! för mig blev det en sallad med keso, röd paprika, rödlök, tomat, gurka, salladsblad, fetaost och bönor. tog en vitlöksdressing till som jag inte rörde. med keson och fetan så blev det bra utan. drack en bubbelvatten till. har läst att man inte ska dricka sådant med kolsyra. men det ingick i lunchen och gratis är ju alltid nice liksom ^^ kl 14 satt vi kvar och tog en kaffe med mjölk, eftersom det också ingick i lunchen. har läst att man inte ska dricka kaffe efter en måltid men nu blev det så iaf också.  hemma tog jag en kopp grönt te när jag läste min bok. då var klockan 15:20. kl 17:40 åt jag melon och ett päron. sedan tog jag en proteinshake efter träningen kl 19:40. helt okej dag! 
 
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: