camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Förhoppning

Kategori: Mat

I torsdags när jag lämnade min lägenhet så glömde jag mina p-piller. Det har resulterat i att jag inte har ätit dem på några dagar och nu fått mens. Den kom natten till idag och jag hoppas att det är därför jag ständigt vill äta något. Helst något onyttigt. Jag var iaf duktig när vi handlade på ica maxi idag. Jag kom därifrån med massvis av frukt, celcius, vitamin well och kakao. Förhoppningsvis så är det pga mensen som jag har detta sug och att den försvinner snart. Det kändes som att det gick så bra innan.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: