camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

vana

Kategori: Mat

just nu har jag en jobbig vana som gör det riktigt svårt. har precis kommit hem från jobbet och lagt mig i soffan med datorn. det är nu jag kollar igen serier jag följer och äter något gott till. fast jag nyss ätit lunch. inte ok. ska inte göra det. jättesvårt att låta bli faktiskt. typiskt :p är riktigt trött också. somnade jättesent, sov jättedåligt och försov mig nästan. vaknade 06.34, flög upp och var ute genom dörren 06.37. var inne på jobbet 06.47 så hade hela 13 min till godo. nice :p ska iaf träna med ferlin kl 14 så behöver bara hålla mig tills dess. vila och inte äta för att sen komma hem och äta nöjd efter förhoppningsvis ett bra träningspass. japp, det ska jag göra. lätt ju ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: